Tuesday, May 14, 2013

Ma olen väike karjane

mul loodud laulja keel
sest laulan nagu lõoke
ja rõõmus minu meel.

Kui vaatan üles Taevasse,
siis tuleb meelde see
et seal üks hea karjane
ma tema talleke.

Oh kallis taeva karjane
Sind tänan südamest
et hoiad kaitsed heldesti
mind oma tallekest.

Ühe laulutunni ajal käisime vaatamas lambaid. Tuti ja Mõmmi ja Lambi ja proua Me algul olid veidi kohkunud küll kui hulk pisikesi neidusid nende ümber sagis ja pai teha soovis. Hiljem tegimegi väikese järjekorra, et siis järgemööda paisid teha.
Mängisime ja vahepeal oli väike joogipaus ja laulsime ikka ka.
Tänu Margitile ja Taevaisale selle toreda koosolemise aja eest!                                                                                    
                                                                                                                                                            

















                                                                                 

No comments:

Post a Comment